Повернення товару
Повернення товару
Товар повертається чи обмінюється на аналогічний.
Правила повернення товарів:
Відповідно до ст. 9 Закону, споживач має право обміняти непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо продавець не оголосив інший термін. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо Ви плануєте повернути товар, будь ласка, не користуйтеся ним, стежте за тим, щоб було збережено коробку, пломбу, документ, що засвідчує покупку.
Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний можна, якщо:
- з моменту придбання минуло трохи більше 14 днів;
- товар не використовувався;
- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
- товар не входить до переліку тих, які не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови, і аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводять з огляду на вартість товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а за неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.